Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.03.2010 16:23 - Втора пародия на разказ...
Автор: wordsworld Категория: Други   
Прочетен: 1301 Коментари: 0 Гласове:
0



Дойде и школото, така мечтания първи клас. Каквото и да кажа ще е малко за този трепет на детската душа, първият учебен ден. Така желаното ново начало, вече съзряването на детето. Изведнъж попаднал в нова среда едва ли всеки от нас се е чувствал така, както е желал. Това бе за мен денят на новото начало, начало, което беше така желано и така страшно. Обвзе ме мисълта дали ще се справя, но добре че бях с приятел от детинство. Беше 1996 година, първият ми учебен ден. Въоръжих се с всичките помагала и тетрадки, които ми трябваха и отидох жаден за нови знания в НУ Петко Рачов Славейков гр. Пловдив. Преставете си едно хилаво първулаче, с доста голява и пълна раница на гърба си търчащо около майка си и тръпнещо в очакване на големите премеждия. Едно нещо си спомням от тогава и то е че нямах никакво намерение да правя пакости в училище и бях готов на всичко да съм отличник и да съм добър ученик. Та и така стана горе долу – записаха ме под 1-ви номер в дневника на класа, къде и заради името ми Атанас, къде и заради недоглеждане от някой секретар или секретарка, защото имаше Ангел, но това е друг въпрос важното бе, че бях постигнал част от целта ми. Още същия ден дойдоха от спортен клуб по карате Киокошинкай (преди така се казваше, а в последствие се раздели) и аз без да му мисля и пленен от бойните филми, който гледах по телевизията, накарах нашите да ме запишат.

Може би ще следва още продължени..


Тагове:   разказ,   пародия,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: wordsworld
Категория: Други
Прочетен: 127093
Постинги: 25
Коментари: 114
Гласове: 29
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930